czwartek, 23 maja 2013

                                UWAGA!Nadaje ogłoszenie parafialne!
Otóż pragnę poinformować Was ,że 25 maja (sob.) premierę będzie miał mój nowy blog! nicely-story.blogspot.com Pojawią się tam bohaterowie i pierwszy rozdział ;) Będzie to napewno trochę inne opowiadanie niż to.Szczególnie postaram się by było lepsze jakościowo xd z resztą sami zobaczycie ;) A co do tego bloga to postaram się go kontynuować ,ale szczerze powiedziawszy aktualnie poświęcam się pracowaniem nad nowym opowiadaniem.Mam nadzieję ,że uda mi się napisać kolejne rozdziały i jakoś odpowiednio zakończyć tą historie.Tak ,że jeśli coś tu się pojawi to z pewnością dam Wam znać ;) Na razie jednak zapraszam na nicely story!Mam nadzieję ,że nie was nie rozczaruję.

3 komentarze:

  1. O, Słońce ;**
    Ty byś mnie nigdy nie rozczarowała, więc czym Ty sie przejmujesz w ogole? :D
    Szkoda, że to się kończy :(
    Ale za to cieszę się, że nawet jak zakończysz to, to dalej będę mogła podziwiać Twoją twórczość na drugim blogu ;D
    Już od razu dodaję go do obserwacji i będę z niecierpliwością czekała na premierę! :D
    Ściskam mocno i duuuużo weny życze :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Liebster Awards! :)
      Więcej info u mnie ;**

      Usuń
  2. ommm ok ok czekam na nowego bloga z niecierpliwością :*

    Bejbusie tyy :*

    OdpowiedzUsuń