niedziela, 7 kwietnia 2013

                                             No hej zimeczki!;) HappySykesSunday!
Pewnie czekacie na nowy rozdział..tak ,wiem że obiecałam ,ale wyszło jak wyszło.Niestety nie mam dla was nic ;( Kompletny brak pomysłów ,brak jakiejkolwiek weny ,żeby pociągnąć to dalej...Do tego nauka ,ciągła nauka ,tony zadań domowych i brak czasu wolnego -,-Szczerze mówiąc nie wiem co dalej będzie z tym opowiadaniem...Nie mam pojęcia jak to dalej pociągnąć.Mam pomysł na nowego bloga ,ale musiałabym spisać kilka rozdziałów ,a nie mam na to za dużo czasu :(Więc jeśli już to możliwe ,że będę pisać nowego bloga od maja.A ten postanowiłam zakończyć ,zamknąć ,zawiesić ? Nie wiem...Mam nadzieje ,że za tydzień uda mi się coś napisać.Ale nie obiecuje ,bo nie chce was częstować jakimś dziadostwem...Tak więc to tyle co chciałam wam przekazać. Zawieszam swoją działalność  ,ale oczywiście w miarę na bieżąco czytam wasze blogi i komentuje.
                                                                                                        Trzymajcie się! ;)   

3 komentarze:

  1. BUUUUUUUU !!!! SLYSZYSZ TO ?!
    A CO JESLI JA SIE NIE ZGADZAM ?
    nie no, swiruje - rozumiem.
    szkoda bo juz sie wkrecalam w Twoje opko :<
    ale nic, mam nadzieje ze wrocisz szybciutko z glowa pelna nowych pomyslu i pelna swiezosci :*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. BU BU BU BU ! :<
    Smutno mi baaardzo!:( Ale rozumiem brak czasu..., ale prooooszę prooooooszę nie kończ tego blogaa ale drugiego mozesz załozyć :D

    Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby i życzę spokoju w szkole :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejjj nie ładnie to tak ;c
    Czemu nie ma rozdziału ?
    Czemy nie masz pomysłów na bloga ?
    Będę silna i będę się starać wytrzymać bez twojego bloga... Ale będą problemy :D
    Czekam na następny rozdział lub kolejny blog ;p
    Weny :*

    OdpowiedzUsuń